26 Ekim 2021 Salı

MARMARİS'TEN

        Marmaris'i geziyoruz. Burası oldukça sakin, kafa dinleyip dinlenmek için ideal lokantalar var. Gösterişten uzak, sade evlerin balkonlarından çiçekler sarkıyor. Her mahallede olan begonyalar insanın içini ferahlatıyor. Deniz manzarası gören yerlere koltuk koyulmuş insanlar manzarayı izleyebilsin diye. Burada ezan sesi duyamadım hiç. Zaten Söğüt'teki cami de kapalıydı.

        Marmaris'teki gezilebilecek yerler ise Kleopatra Adası, İncekum, Çiftlik Koyu gibi yerler. Ben İncekum'a bayıldım. Hiçbir deniz bu kadar güzel ve temiz olamaz. Turgut Şelalesi bir ormanın içinde, ormanda yürüdükçe başka şelalelere kapılarını açıyor. Kızkumu ise âdeta büyülü bir yer gibiydi, yürüdükçe hâlâ deniz dizlerimdeydi fakat orada yüzmedim. Hafif bir bulanıklığı vardı çünkü. 
        

        Marmaris'te bulunan Datça'ya da mutlaka gitmek, orayı görmek gerekiyor. Datça biraz rüzgârlı fakat Marmaris'te genel olarak rüzgar yok. Datça'nın insanları sevecen, güler yüzlü. Tam olarak bir gününüzü geçirebileceğiniz dopdolu bir yer Datça. Dopdolu bir günün ardından Datça'dan ayrılırken o huzuru ciğerlerime kadar çekip orayı da geride bıraktım.


Ebrar ACAR

İsmetpaşa Ortaokulu - 6/C Sınıfı Öğrencisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder